XI Toruńska
Pedagogiczna
Konferencja Studencka (PKS)
Kreatywnie przez życie
- innowacyjne formy rozwoju
25 maja 2017
XI Toruńska Pedagogiczna Konferencja Studencka (PKS)
„Kreatywnie przez życie – innowacyjne formy rozwoju”
25 maja 2017 roku
Wydział Nauk Pedagogicznych UMK
ul. Lwowska 1, Toruń
PROGRAM KONFERENCJI
09.00 - 9.30 Rejestracja uczestników
09.30 – 11.30 Sesja plenarna
Aula Darwina (nr 173a)
Uroczyste rozpoczęcie konferencji
Dr hab. Piotr Petrykowski, prof. UMK, Dziekan Wydziału Nauk Pedagogicznych
Maria Mazurkiewicz, Kujawsko-Pomorski Wicekurator Oświaty
Wiktoria Kabat
Kreatywne nauczanie drogą do sukcesu wychowawczego
Anna Kuczerowska
Drama jako metoda rozwoju osobowości
Anna Pawlak, Sandra Lesiakowska
Arteterapia drogą do samorozwoju
Ewelina Romianowska
„Aktorka to JA” - wizerunek aktorstwa w oczach osób niepełnosprawnych intelektualnie – raport z badań
Ewelina Mechuła
Innowacyjne formy aktywizacji osób z niepełnosprawnością
Małgorzata Piekarska
Rodzaje metod terapeutycznych i usprawniających funkcjonowanie osób z autyzmem
Martyna Lewandowska
Znaczenie książki w całożyciowym rozwoju człowieka
11.30 - 12.30 Sesja posterowa
Przerwa kawowa
Nikola Wachowicz
Pałac pamięci jako forma organizacji wiedzy
Anna Kuczerowska
Tablica interaktywna w edukacji
Ewelina Romianowska, Joanna Romianowska
3T – Terapia, Teatr, Twórczość
Małgorzata Krupa, Weronika Pakosz
Bajkoterapia jako metoda pobudzająca wyobraźnię i kreatywność dziecka
Martyna Lewandowska
Spotkania z książką w Miejsko-Gminnej Bibliotece Publicznej w Gąbinie
Ewelina Mechuła
Warsztaty terapii zajęciowej jako szansa na rozwój
12.30 - 14.30 Sesja warsztatowa
Ewelina Romianowska, Joanna Romianowska, Katarzyna Kałużna
Warsztaty teatralne jako metoda wspierania rozwoju
Aleksandra Miziołek, Kinga Karpińska, Agata Litwinienko
Drama jako metoda aktywizacji
Ewelina Moziakowska, Małgorzata Krupa, Weronika Pakosz
Bajkoterapia jako forma wspierania rozwoju dzieci
Wiktoria Kabat, Ewelina Mechuła
Trening pamięci za pomocą kreatywnych metod pracy
Ewelina Janowicz, Sylwia Grabowska
Metody pracy z dziećmi ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się
Katarzyna Stasiak, Mateusz Smieszek
Wykorzystanie metod alternatywnych w pracy z osobami ze spektrum zaburzeń autystycznych
© PKS 2018
XI Toruńska
Pedagogiczna
Konferencja Studencka (PKS)
Wykonanie:
Arkadiusz Topolski
Bartosz Sałacki